Toimitus- ja palautuskäytäntö

Toimitus- ja palautuskäytäntö

Päivitetty viimeksi: 2023-10-27

Tämä teksti on konekäännös, pahoittelemme outoa sanavalintaa

1. Tietoja Runon AB:sta

Tervetuloa RUNON.SE-sivustolle (Runon AB, yritystunnus 559249-9569) ja verkkosivuillemme. Tämän verkkosivuston käyttöä säätelevät nämä yleiset ehdot, ja suosittelemme lukemaan ne ennen sivuston käyttöä.

Meidän tarjoamaa tietoa tällä sivustolla saa käyttää vain tiedonhankintatarkoituksiin ja tuotteidemme tai palvelujemme tilaamiseen. Käyttämällä tai lataamalla materiaalia tai tilaamalla tuotteita tai palveluita tältä sivustolta hyväksyt alla olevat ehdot.

Yrityksen kotipaikka on Bankeryd, Jönköping. Yrityksen postiosoite on Rosenvägen 12, 564 33 Bankeryd. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä sähköpostia osoitteeseen hello@runon.se ja kerro asiasi sekä yhteystietosi, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

2. Tilaukset

  • Kun olet tehnyt tilauksen, lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistuksesta löydät tiedot tuotteista, hinnoista, laskutusosoitteesta ja toimitusosoitteesta.
  • Jos tilausvahvistuksessa on virheitä, ota välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen hello@runon.se.

3. Toimitus

  • Normaalisti toimituksemme kestää 3-5 päivää. HUOM! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan maanantaina sen jälkeen.
  • Jos toimituksessa ilmenee viivästyksiä (ilman, että olemme ilmoittaneet pidemmästä toimitusajasta), ota yhteyttä meihin sähköpostiosoitteeseen: hello@runon.se.

4. Hinnat

  • Kaikki kaupan hinnat ilmoitetaan EUR-valuutassa, ja ne sisältävät 25 % arvonlisäveron, tai 12 % ravintolisillä.
  • Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin, jotka johtuvat toimittajien hintojen muutoksista, hintaluettelon virheistä ja hinnoista aiheutuvista virheistä väärän tiedon vuoksi, ja pidätämme oikeuden säätää hintoja.

5. Peruutusoikeus

Verkkosivuston tuotteiden oston yhteydessä asiakkaalla on lain mukainen 14 päivän peruutusoikeus siitä päivästä alkaen, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen

5.1 Peruutusoikeuden käyttö:

  1. Sinun on ilmoitettava meille peruutuksestasi. Ilmoitus on lähetettävä osoitteeseen hello@runon.se. Ilmoituksessa tulee selvästi ilmetä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumero ja tiedot palautettavista tuotteista.
  2. Sinun on palautettava tuotteet meille viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Sinä vastaat tuotteiden palautuskuluista, toimituksesta ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä, joten tuotteet tulee palauttaa hyvin pakattuina alkuperäisessä pakkauksessa.
  3. Palautustuotteen alkuperäiseen arvoon nähden voimme pidättää summan vastaava arvon alenemisen mukaan, jos tuotetta on käytetty tai se on vahingoittunut.

5.2 Peruutusoikeus ei koske:

  1. Tuotteita, jotka on sinetöity terveys- tai hygieniasyistä, ja sinetti on rikottu.
  2. Tuotteita, jotka ovat sinetöity äänen- tai kuvan tallentamiseksi ja sinetti on rikottu.
  3. Erityisesti sinulle räätälöityjä tuotteita tai tuotteita, joilla on selkeä henkilökohtainen piirre toiveidesi mukaan.
  4. Palveluita, jotka on suoritettu ja joihin olet nimenomaisesti suostunut ilman peruutusoikeutta.
  5. Tuotteita, jotka voivat nopeasti pilaantua, kuten elintarvikkeita.
  6. Irtonumeroita sanomalehdistä tai aikakauslehdistä.

6. Valitus ja reklamaatiot

  1. Tarkastamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä. Jos tuote kuitenkin saapuu vaurioituneena tai virheellisenä, sitoudumme lakisääteisesti korjaamaan virheen maksutta.
  2. Sinun on aina otettava yhteyttä meihin ennen viallisen tuotteen palauttamista saadaksesi hyväksynnän.
  3. Valituksen on oltava meille saatavilla heti virheen havaitsemisen jälkeen.

6.1 Miten toimia valituksen yhteydessä:

  • Kaikki virheet ja viat on aina reklamoitava osoitteeseen hello@runon.se, jossa ilmoitat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumeron ja virheen kuvauksen.
  • Jos emme onnistu korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, palautamme sinulle viallisen tuotteen hinnan lakisääteisen kuluttajansuojalain mukaisesti. Hyväksytyissä reklamaatioissa vastaamme palautuskuluista.
  • Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Reklamaatioissa noudatamme yleisen reklamaationeuvoston ohjeita, lisätietoja osoitteessa arn.se.

7. Vastuunrajoitus

  1. Emme ota vastuuta epäsuorista vahingoista, jotka voivat johtua tuotteesta.
  2. Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat yhtiötä koskevista ulkopuolisista olosuhteista (Force Majeure). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työkiistat, tulipalot, sota, viranomaisten päätökset ja toimittajalta saatujen tavaroiden puute tai viivästyminen.
  3. Lisäksi emme ota vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteissa/tuoteominaisuuksissa, jotka ovat muuttuneet toimittajan toimesta ja muista tekijöistä, jotka ovat meidän kontrollimme ulkopuolella.

8. Tuotetiedot

  1. Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tällä verkkosivustolla ja tuotteiden loppumiseen. Emme takaa, että kuvat näyttävät tuotteiden tarkan ulkonäön, koska värieroja voi esiintyä näytön, valokuvan laadun ja resoluution perusteella. Pyrimme aina esittelemään tuotteet mahdollisimman tarkasti.